MOST: Infrastructures Program in Space Research- research proposals as part of the scientific mission of the Venus satellite

Name: MOST: Infrastructures Program in Space Research- research proposals as part of the scientific mission of the Venus satellite
Application deadline: 29/08/17
General description:

(הגשה לרשות המחקר עד 29.8למשרד המדע עד 31.8)

בקול קורא זה מבקש המשרד לקבל הצעות לביצוע מחקרים תשתיתיים שיתבססו על התמונות שיצולמו על ידי הלוויין ונוס. המשימה היא פיתוח אלגוריתמים ושיטות לשמירה על איכות הסביבה ובמיוחד על איכות מקווי מים, וכן לפיתוח שיטות לניטור ומעקב אחר התפתחות צמחייה ולחקלאות מדויקת. כל זאת בכדי לאפשר התמודדות עם המחסור העולמי הצפוי במי שתייה והצורך  בהגדלת כושר הייצור של מזון. .

תקציב המחקר עבור מחקר מטעם קבוצת מחקר אחת יהיה עד0.6  מיליון  ₪ לתקופה של  3 שנים. עבור שתי קבוצות מחקר (אשר כל אחת מהן עוסקת בתחום אחר) או יותר יהיה עד 1.2 מיליון לתקופה של 3 שנים בחלקים שווים. ההצעה אליה מתייחסת פסקה זו הינה הצעה אשר תוגש על ידי שתי קבוצות מחקר או יותר.

http://most.gov.il/Information/Calls/Pages/space17venus.aspx

Source: Israeli
Participating Countries: Israel,
Budget: קבוצת מחקר אחת יהיה עד 0.6  מיליון  ₪.
שתי קבוצות מחקר (אשר כל אחת מהן עוסקת בתחום אחר) או יותר יהיה עד 1.2 מיליון ₪
Number of research years: 3
Contact person: Robi, 2152, robertg@trdf.technion.ac.il; Iris, 1769, irisbr@trdf.technion.ac.il
Fields: Exact sciences and IT Field
Type of fund: The fund is a competitive fund
Related fund and profiles: Ministry of Science and Technology-MOST ,Access available for Technion staff. Please sign in to see the Agency profiles (upper left corner)